maandag 19 februari 2018

Weeki Wachee springs

We hadden goed geslapen en gingen eerst lekker ontbijten het was niet veel maar voor de eerste uren genoeg. We reden weer via de U41 naar Weeki Wachee onderweg zag ik staan hier mantees kijken. Wij omkeren om even te gaan kijken had hierover wel gelezen in een reisverslag maar verder niet genoteerd. Maar nu we er langs komen gaan we wel even kijken, Patrick lachte me uit net of die dieren daar gaan liggen Ja dus.

Het was best een groot centrum dat had ik niet verwacht, maar er lagen denk ik wel een stuk of 25 mantees. Vonden het leuk om te zien en waren blij dat we waren omgekeerd.



We reden verder naar Weeki Wachee Springs waar we naar het zeemeerminnen park gingen. Daar verheugde mijn Patrick zich echt op, NOT. Maar ik vond het wel grappig omdat te doen en het was ook best grappig voor een paar uur.



We konden meteen door lopen naar de training van de nieuwe zeemeermin en daarna snel wat eten om vervolgens naar de uitleg te gaan van de dieren die in de omgeving leefde. En meteen door naar de officiƫle show en vanuit daar liepen we nog naar de boottocht. Hier zagen we alleen wat vogels maar voor de rest niks.





We sliepen in het Quailty Inn net hotel en mooi in de omgeving van het park.


We aten bij Golden Corral buffet omdat Patrick zich niet helemaal top voelde en dan kan je op eigen tempo eten en drinken. Wat maken mensen er toch een puinhoop van wij zitten ons daar steeds over te verbazen en ook de hoeveelheden die ze weg werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten