vrijdag 27 februari 2015

Terugvlucht naar Amsterdam

We gingen rond elf uur ons uitchecken en alles was betaald. We namen een taxi naar de luchthaven wat ook bijna niks kost en wel wat gemakkelijker is dan met de metro. We konden ons gelijk inchecken en kregen bulkhead stoelen wat natuurlijk voor Patrick fijn is.

We zaten naast een heel verliefd stel, daar konden wij nog een hoop van leren. Ik zal hier niet schrijven wat ik er van vond. Na een goede vlucht kwamen we rond half negen aan op Schiphol, onze koffers lieten op zich wachten.

Eenmaal buiten stond de chauffeur al te wachten op ons om naar het parkeerterrein te brengen. Hij kletste gezellig en na 10 minuten waren we bij onze auto die bevroren ramen had. We waren rond elf uur thuis.

Conclusie: Singapore is een mooie, schone en moderne stad. Amerika maar dan met Aziaten, maar wel schoner en goed georganiseerd. Echt een topper wat mijn betreft.

Cruise was ook heel leuk, veel geleerd over andere culturen. Maar het Cariben trekt ons meer ook het personeel was wat afstandelijker. Maar het was toch leuk en hebben ook leuke mensen ontmoet.

Marina Bay Sands is een prachtig hotel, luxe, happening enz. maar voor mij persoonlijk het geld niet waard.

Dubai is een van mijn favoriete steden gaan we zeker terug kijken wat er nieuw gebouwd wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten