zaterdag 16 februari 2019

Vandaag is het alweer tijd om naar huis te vliegen…….Maar

We deden het rustig aan omdat we kwart voor twee zouden worden opgehaald door de shuttle die ons naar Newark Airport zou brengen. We waren ruim voor elf uur uit onze kamer, we zeten onze koffers in een aparte kamer. Die mannen verdienen grof geld voor licht werk, nadat ik dat pak geld gezien heb snap ik waarom ze daar werken.
DSC01593
We liepen nog een keertje de andere kant op, ook al hadden we van de week daar een grote rat zien lopen en bij een club een vies mannetje. Maar nu was het licht dat scheelt een hoop zullen we maar zeggen. In dit stuk zaten veel theaters, was wel een mooi stukje met mooie gebouwen. We besloten wat te gaan eten bij Roxy, Patrick had toast met zalm en ik pancakes zag er goed uit en was ook lekker.
DSC01577DSC01578DSC01580DSC01582DSC01585DSC01590DSC01591
Ik had nog wat vingerhoedjes gezien en heb deze nog gekocht en zijn terug gelopen naar Time square. Hier zag ik dat er een cameraploeg stond met twee hele bruine mannen, nieuwsgierig als we zijn gingen we even kijken. In een keer valt mijn oog op een kleine donkere man en denk dat is Jandino all the way from The Netherlands. Wij fotos’gemaakt en zien we dat Naijb er ook bij zit te drummen. Die kwam gelijk naar ons toe en maakte een praatje met ons. Helaas werd dit gefilmd, zeg ik maar ik wil niet op de tv. Cameraman lachen en zegt je staat er goed op. Wordt in April uitgezonden, maar wij zullen er wel uitgeknipt zijn. Misschien dat je ons aan de overkant ziet voorbij lopen. Heb ook nog een tijdje staan te kletsen met de meiden die bij de productie hoorde. Ze hadden wel een hoop lol onder elkaar, Jandino is wel druk maar wel heel aardig.
DSC01587DSC01588DSC01589
Het was tijd om onze koffers te verzamelen en te wachten op de shuttle. Wat een ongeduldige kerel, ik irriteerde me ontzettend aan zijn rijgedrag en getoeter. Geen fooi voor die man moet hij maar normaal doen.


We checkte in en helaas geen betere stoelen ook al was er ruimte open. Op dit vliegveld staan allemaal tablets met internet, dus de tijd ging super snel. Ik had ook eten besteld via de tablet en Patrick maar lachen dat eten komt echt niet. Na een kwartier wachten kwamen ze mooi mijn eten brengen, super geregeld.


Eigenwijs als ik ben vroeg ik bij de binnenkomst nog een keer of er stoelen met meer beenruimte waren. En na een half uur kwam de stewardess ons halen en kregen we de nooduitgang. Haar vader was 2.11 meter dus wist wat het was om opgesloten te zitten en dat die 5 cm niet veel maakt. Had 3 films gekeken ondanks dat ik veel last had  pijn op mijn borst.


Na de landing onze koffers opgehaald en de bus van het hotel stond er al. Onze auto gepakt en op naar huis naar onze poezen, en die waren blij ons te zien en wij hun.


Weer een super vakantie gehad, goed weer gehad behalve die ene avond wat regen. Mooie dingen gezien, indrukwekkende dingen en natuurlijk ook verdrietige dingen. Hotel in Newark was goed voor 1 nacht, schip was mooi en aparte dingen erop. Hotel in New York was super en dan vooral de ligging, tegenover M&M shop en op time square.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten