woensdag 6 februari 2019

Port Canaveral

Na een lekker nachtje slapen was het weer tijd om te gaan ontbijten, we besloten om te gaan ontbijten in een bedieningsrestaurant. We hadden de tijd want we moeten ons pas om kwart over tien te melden voor onze excursie.
De borden waren mooi opgemaakt en dan lijkt hetzelfde eten in een keer een stuk lekkerder. Niet dat we wat te klagen hebben, maar het oog wil ook wat.
We zouden eigenlijk de Legend of Cape Canaveral gaan doen, maar ze kregen geen toestemming om op de air force basis te komen met gasten. Wel hadden ze de excursie die we eerst wilde gaan doen extra geboekt, zo we konden als nog de Pontoon Lagoon Cruise gaan doen en met 15 procent korting.
We liepen de terminal in en zagen verschillende mensen met hun tablets zitten. Wij hebben toen ook even onze mail en apps gekeken. Ik heb ook een email gestuurd naar Uber Nederland dat ik het niet een ben met de prijs die ik moest betalen voor de rit. Had meteen antwoord terug dat ik het geld terug kreeg, omdat de chauffeur inderdaad niet de juiste route had genomen.
We gingen ons melden voor de tour en even later vertrokken we met de bus naar de boot. We herkende veel dingen omdat we normaal naar Port Canaveral rijden met de auto vanuit Orlando om op cruise te gaan. En de vorige keer kwamen we via een andere weg richting Port Canaveral. Eenmaal bij de boot aangekomen zochten we een plekje op de boot. Het was een leuke tocht en dit kwam vooral door de vele dolfijnen die we gezien hebben. Het was een hele mooie tocht, maar de dolfijnen maken het special.
DSC00815
DSC00830
DSC00833
DSC00840
DSC00845
DSC00870
DSC00873
DSC00879
DSC00885
DSC00887
Na de boottocht werden we terug gebracht naar het schip en gingen we lunchen. Na de lunch zijn we weer van het schip gegaan om even wat rond te lopen. Normaal zien wij dit stuk alleen vanaf een schip. Voor de mensen die ooit met Disney hebben gevaren weten wat ik bedoel, op het eind waar de restaurantjes zijn.DSC00896
DSC00899
Eenmaal terug op het schip ging Patrick wat zwemmen ik heb de blog geschreven. Om acht uur was het weer tijd om te gaan eten bij onze servers Cherdan en Iputu. Ze zijn wel heel aardig maar zo bang om iets fout te doen, en omdat ik niet veel eet blijft hij maar vragen of alles goed is
.DSC01131
DSC01132
Na het eten hebben we nog wat rondgelopen en zijn terecht gekomen bij family feud, we hebben hier staan te kijken. Alleen vinden we de ruimtes te klein voor de hoeveelheid mensen aan boord. Ze zijn niet echt geschikt voor dat soort games waar veel mensen komen kijken.
Patrick besloot naar bed te gaan want die voelde zich niet lekker. Ik ben alleen naar de
show in het grote theater gegaan, hier kwam Mo5aic een a-capella groep en die zijn echt goed. Maar hebben wel sterallures, nou twee ervan dan tenminste.
Hierna ben ik nog wat drinken gehaald en ben naar de kamer gegaan, waar Patrick al lekker lag te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten