zondag 13 september 2015

Zeedag..................Rainforest

Vandaag uitgeslapen want van vakantie wordt je toch wel moe ook al doe je soms niet heel veel. We hadden een laat ontbijt en daarna gingen we naar de Sauna (rainforest). Omdat we beide nogal verbrand waren was die warmte onze huid niet altijd even lekker. Hebben heerlijk een tijdje liggen ontspannen op de stenen warmte banken.
DSC03924
DSC03925
DSC03927
DSC03929
DSC03930
DSC03934
Vervolgens een snack genomen en naar de kamer gegaan om koffers te pakken want die moeten vanavond alweer buiten gezet worden.


Wat ik in mijn vorige verslag ben vergeten te vertelde is dat ik van de aquaduck ben gegaan. Ik hou daar niet zo van omdat ik bang ben dat we omslaan en dat hebben we al ooit meegemaakt. Nu ging het goed maar voor mij is een keertje genoeg.
DSC03953
DSC03954
DSC03955
We waren ook nog bij de Castaway Cay welkom terug bijeenkomst geweest, dat is niet zo ons ding. Ook al hebben we een leuk gesprek gehad met een van de officiers over de Panamakanaal cruise.
Rond zes uur was het tijd om naar het theater te gaan en te gaan genieten van Believe. Mooie show over een man die niet gelooft in wonders en uiteindelijk wel gelooft in sprookjes en wonderen
.
Na de show nog wat gewinkeld en daarna wezen eten was super lekker vandaag zie foto. We gingen nog naar Sea Ya Real Soon om afscheid te nemen van Mickey, Minni enz. is op dit schip minder als op de kleine schepen.
DSC03969
DSC03970
DSC03971
DSC03973
DSC03974
DSC03975
DSC03978
DSC03980
Om half 11 gingen weer naar de adults bars voor show van Charles maar nu leek hij te veel op de eerste keer. En dan ken je zijn grapjes al en dat is niet zo leuk, gelukkig deed hij op het laatst nog iets anders. Na de show gingen we nog een keer over het dek lopen en wat te snacken halen. En weer naar bed morgen moeten we het schip verlaten, HELAAS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten