donderdag 3 september 2015

Vertrek naar Park Inn hotel Amsterdam







Vandaag is het zover we mogen op vakantie. Ik was vroeg wakker terwijl ik normaal graag uitslaap, denk dat ik toch last heb van vakantie spanningen. Heb het huis aan de kant gemaakt en de rest van de koffers ingepakt. Heb besloten toch nog even mijn haren te kleuren had de tijd want Patrick was naar zijn werk. Hij is namelijk 25 jaar in dienst bij zijn baas. Dit wordt na de vakantie gevierd dus we hebben nog wat te goed.


Het was ondertussen half 3 en we besloten om richting Amsterdam te gaan. Even knuffelen met Tijgertje want die voelt natuurlijk ook dat we haar weer in de steek gaan laten. Maar er wordt goed voor haar gezorgd de komende tijd.


We zijn via binnenwegen naar het hotel gereden, we hebben hier al vaker overnacht voor dat we op vakantie gaan. Check Inn ging snel alleen moeten we deze keer het parkeren wel betalen omdat we langer dan 9 dagen weg blijven. Ach het is niet anders je kan niet altijd geluk hebben.
DSC03468
DSC03471
DSC03472
DSC03474
Kamer is verder prima en schoon wat wil een mens nog meer? Dat de vlucht morgen heel snel gaat. Om zeven uur gaan we eten in het hotel, we hadden geen zin om ergens anders iets te gaan zoeken. Smaakte trouwens prima.
DSC03476
DSC03479
Ik ben de blog gaan schrijven en Patrick kijkt wat tv dat doe ik straks ook nog. En dan morgen vroeg op om naar Schiphol te gaan. Eerst een vlucht naar Londen en 2 uur later vertrekt onze vlucht naar Orlando. Als wij in Orlando aan komen is het al nacht in Nederland dus morgen geen blog en waarschijnlijk schrijf ik hem s’avonds niet meer.

3 opmerkingen:

  1. Zo lekker, en dan zitten jullie er nu al gewoon...heerlijk hoor, vanaf nu dus flink genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede vlucht en een heel fijne vakantie. We wachten de verhalen in spanning af.

    BeantwoordenVerwijderen