zaterdag 31 augustus 2013

Day at Sea


Vandaag hoeven niet vroeg op want het is een zeedag dus kunnen we het rustig aan doen. We hebben ontbeten in Beach Blanket Buffet, het was er wel druk en nu viel het me ook op dat het weinig zitplaatsen heeft. Weer wat lopen te shoppen en om half 11 zijn we naar de bingo gegaan, niks gewonnen natuurlijk. Om kwart voor twee gingen we naar Mickey 200 kijken, hier moeten ouders een autootje maken van een aardappelen en een wortel voor hun kinderen. En dan mogen de kinderen er mee racen.




Voor de rest hebben we gegeten en wat rondgelopen en in de outlook zitten genieten van de mooie omgeving. Er worden ook opnames gemaakt op het schip en hebben daar ook een hele tijd naar zitten kijken.

Om 17.30 uur hebben we ons omgekleed voor de gala-avond en zijn foto’s gaan laten maken. Ze zijn aardig gelukt op een foto lijken we nog echt verliefd. Om 18.15 uur begon de Golden Mickey’s dit is een show over award uitreikingen. Na de show gingen naar Wavebands voor een show van Ronn Lucas, die was echt heel goed en had al voor heel veel belangrijke mensen opgetreden.




Na de show was het tijd om te eten in Animator’s Palate, Patrick had biefstuk en ik kip met extra groente want die krijg je behoorlijk weinig. Om half 11 zijn we naar de adult show van Michael Holly geweest dit is een jongleur maar ik vind hem persoonlijk niet zo grappig. Hadden hem ook vorig jaar op de Fantasy, ik vind ook dat hij zichzelf zo ontzettend goed vindt. Na zijn show was de 80’s flashback hier werd de groep mensen die er nog waren in drie groepen verdeeld en dan moest je raden welk nummer het was. En voor het dansen kreeg je extra punten en op het eind moest iedereen op de dansvloer komen. En wij zijn uiteindelijk onder de druk bezweken en ook op de dansvloer gaan staan. We werden wel netjes bedankt dat we dat gedaan hadden.

Voor mij was het tijd om de kamer op te gaan zoeken en Patrick ging nog een snack halen en vervolgens kwam hij een uur later ook naar de kamer.

1 opmerking:

  1. We zijn een weekendje weggeweest en ik liep een beetje achter met lezen en reageren l;-)

    Leuke dat de foto's er nu tussen staan en ik heb ze van de vorige dagen ook bekeken, echt gaaf! Lekker zo'n relaxdagje op zee! Ik ga snel kijken of er nog een verslag op staat ;-)

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen