woensdag 24 september 2014

Dag 8 Zeedag

We hebben weer goed geslapen en zijn bij het buffet gaan ontbijten. Twee toast, twee pannenkoekjes met slagroom en chocomel. Patrick eet zoals bijna iedere dag een omelet met toast en fruit.

Op de zeedagen is er de morningshow op tv met de cruisedirector en haar rechterhand. Hun samen zijn zo'n leuk stel daarom zijn we gaan kijken waar het opgenomen wordt.


Om twaalf uur is het opgeven voor Goofy's & Max's boat building Bash, op deze transatlantics doe ze altijd wat extra's. Het is de bedoeling dat je een boot bouwt van dingen die je op het schip vindt, en dan de laatste zeedag wordt gekeken welke de mooiste is en welke blijft drijven.


Ik ga naar Napkin folding/ servetten vouwen, Patrick komt later ook nog naar mijn kunsten kijken.


Hier na gaan we lunchen en later ga ik naar origami vouwen toe maar daar heb ik geen talent voor. Tijdens het avond eten wordt dit mijn uitgelegd door Mario onze serveerder.

We gaan na de lunch zwemmen en om half zeven is het tijd voor de show Twiced Charmed, het verhaal van Cinderella met en draai aan het verhaal. Vanavond is het galaavond dus we mogen weer in onze nette kleding, we maken weer wat foto's.

Vanavond zijn we alleen bij het eten want onze tafelgenoten zijn naar Palo. Na het eten nog wat rondgelopen en toen gaan slapen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten