donderdag 15 september 2016

Zeedag 4 of 4

We sliepen uit omdat we vandaag Palo brunch hadden om twaalf uur dus geen ontbijt voor ons.  Patrick ging naar 10 uitvindingen van Disney kijken ik ging even mee en heb met een Amerikaans stel zitten kletsen over Amsterdam.


Ik ging naar dek 9 hier Atlantis Pool Party omdat wij van de ene oceaan naar de andere gingen is dat traditie. Je moet dan een vis kussen en moet dan het water in en je krijgt een diploma. Daar stonden Sonja en Jan ook maar wij deden niet mee, er viel een vogeltje in het zwembad en kon er zelf niet meer uit. Maar voordat ze het er uit haalde duurde wel een kwartier en iedereen boos omdat ze niks deden. Maar volgens hun waren daar regels voor wij zeiden dan doen we het zelf wel, uiteindelijk pakte ze hem zonder iets toch uit het zwembad. Zonder dat de officier zijn witte pakje smerig had gemaakt.
DSC06203
DSC06204
Het was twaalf uur dus ik liep naar dek 10 naar Palo daar zou Patrick ook komen. Er was veel personeel van het schip aan het eten. Wij krijgen een tafeltje weer met Leo, deze legde ons alles uit wat het was en wij konden beginnen aan het buffet gedeelte. Patrick had al 4 aardbeien met chocolade op voordat hij aan tafel zat.


Na het buffet gedeelte nam Patrick een Sirilion en ik nam Lasagne en het toen was het toetjes tijd. Ik nam mij favoriete tiramisu en stickey kaneelbrood, Patrick dacht dat hij wel 30 aardbeien op had. Als je mij vraagt zo ik de volgende keer alleen kiezen voor de brunch. Omdat het eten in de restaurants deze keer echt heel goed was.
DSC06210
DSC06211
DSC06213
DSC06215
DSC06218
DSC06220
DSC06221
DSC06224
DSC06225
DSC06226
DSC06227
DSC06228
DSC06235
DSC06238
DSC06239
DSC06240
DSC06241
DSC06251
DSC06252
DSC06816
DSC06817
Ik ging Art of the Theme Show Tour doen wist niet wat het precies in hield maar had al zo vaak groepen zien lopen. Dus nu was het mij tijd geworden om mee te gaan, was toch heel interessant. Jij krijgt allemaal weetjes over het schip en waarom iets zo gebeurd. Er werd ook nog over de nieuwe schepen gesproken dat ze net zo groot worden als de laatste twee maar met dezelfde passagiers aantallen. Maar meer ruimte bij de zwembaden en op andere plaatsen. Ik wist ze te vertellen waar ze gebouwd werden.
DSC06288
Om kwart over 6 was het weer tijd voor de grote show met Buckets N Boards, weer een leuke show. Voor het eten liepen we wat rond en keken af en toe bij een speelshow. Eten was weer lekker zie foto’s. Na het eten was er boven op dek 9 Liverpool Legends we liepen wel wat rond maar hoefde de show niet te zien. Op een of andere manier was ik Pat kwijt geraakt en zag hem verderop staan met Norma en Vinnie. Uiteindelijk was het half 1 voordat we naar onze kamer gingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten