woensdag 27 januari 2016

zeedag

Redelijk goed geslapen en waren niet al te laat wakker. Ons opgefrist en zijn toen gaan ontbijten in Garden Cafe Buffet. Om 11 uur zou er een meeting zijn van de Cruise Critics groep, we zijn er heel even naar toe gegaan omdat ik daar Peggy zou ontmoeten was in The Cavern met haar gaan we een privetour doen op Tenerife, aardige mensen en dat gaat goed komen. Kreeg nog lekker bonbons van haar en we hebben nog wat gekletst n zijn toen gegaan.
DSC04817
DSC04818
We hebben voor vanavond een restaurant geboekt, Cagney’s kosten 29,95 dollar plus 18% fooi. Wij hebben een package voor 3 extra diners bij geboekt en dit was er dus een van. We hadden ook nog een stukje van de teppanyaki demo meegenomen. Dit is ook een betaal restaurant aan boord, Japans eten aan een grilltafel.
DSC04723
DSC04724
Om half 1 was het Digital Camera Scavenger Hunt in The Carven, we gingen even kijken en besloten mee te doen. We hadden 22 opdrachten waar we van foto’s moesten maken, we hadden er best veel en het was nog grappig ook om te doen. Goed voor calorieën te verbranden en uiteindelijk kunnen we op het eind van de cruise nog een prijsje krijgen.
Hierna zijn we gaan lunchen want ja het is tenslotte vakantie, we gingen naar Moderno hier was het menu taste of India. We liepen naar binnen en bekeken het buffet en ik liep net zo snel weer naar buiten. De dame aan de deur vroeg waarom we weer gingen en vertelde haar dat en ze vond dat ik het moest proberen. Moest van haar wel een keertje Italiaans bij haar komen eten, Patrick en ik hebben even een gesprek gehad en toen heb ik besloten dat ik er toch voor ging. Op het gebied van eten ben ik nogal saai en safe, maar als het niet lekker was kon ik zo ergens anders iets halen kost niks extra’s. Mensen die mij kennen weten dat ik niet van vlees in saus houdt en dat was wel het geval nu. Maar ik heb wat gegeten en het was te eten maar voor mij geen tweede keer, heb daarvoor mijn Philly steak gemist.
We zijn rond half 4 naar de bingo gegaan en ik zei tegen Patrick ik ga winnen en hij zegt jaja natuurlijk. Bij de derde ronde moet de hele kaart vol en er staan al verschillende mensen en in een keer hebben er meerdere mensen bingo. Ik denk shit ik hoefde er nog maar een, tot ik zag dat ik had zitten te slapen want ik had ook bingo. Toch 51 dollar gewonnen en het koste 39 dollar. We zijn nog wat gaan drinken en om kwart over 7 was het tijd voor de show Magic of Christian Miro, helaas vinden deze mensen zich zelf zo geweldig. De mensen die mee doen zijn wel grappig, en sommige super irritant en dom.
Om half negen gingen we naar Cagney’s om te eten. Voorgerecht was kip sticks en beef sliders, hoofdgerecht Filet Mingon en spareribs en toetje was brownie met ijs dit viel tegen.
DSC04743
DSC04744
DSC04749
DSC04750
DSC04751
Na het eten besloten we naar de kamer te gaan omdat ik me wat wankel voelde, toch niet weer zeeziek. Ik slik nu pillen er tegen, in de zomer heb ik daar geen last van nu wel blijkbaar.

2 opmerkingen:

  1. Was het eten die $ 29,95 waard? Ziet er wel lekker uit.
    En leuk winnen met de bingo. Gelukkig zag je het dus net op tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Biefstuk was echt super, maar het is geen Palo. Ja, stom van me.

    BeantwoordenVerwijderen