woensdag 5 maart 2014

Vlucht Houston naar Amsterdam

 

De nacht in Houston was lekker we konden uitgerust beginnen aan onze terugreis. De shuttlebus was laat omdat deze papier voor de printer moest gaan halen. Maar wij hadden de tijd, we werden netjes afgezet bij United. Het duurde even voordat we ingecheckt waren omdat de man naast ons zijn BBQ moest meenemen op een vlucht. We vroegen of we nooduitgang konden krijgen maar die had ze niet maar we kregen bulkhead ook goed.

Nu moesten we opletten met wat we zouden zeggen want er waren nu meer Nederlanders in de buurt. We besloten bij Ruby’s Dinner te gaan eten, is in de jaren 50 stijl met hamburgers en shakes. Nu denken jullie fastfood maar echt we hebben nog nooit zo’n lekkere fastfood op de chicken fingers zo mals echt niet te geloven en volgens mijn man was de hamburger super lekker. Patrick nam nog een ijs en ik een shake, en na het eten liepen we naar de gate waar we op tijd begonnen met boarden. Ik ging nog snel chips en m&m’s halen, achteraf blij mee.

IMG_5304

IMG_5305

IMG_5307

We zaten allemaal maar er gebeurde niks tot we een mededeling kregen dat er iets niet goed was maar het was een kleinigheidje en over een kwartiertje zouden we vertrekken. En dan is het van United wel heel aardig dat ze steeds mailtje sturen dat de vlucht een vertraging heeft. Maar als ik in een vliegtuig zit heb ik daar niks aan, na twee uur kregen we eindelijk een half glaasje water en een koekje. En uiteindelijk konden we vertrekken na bijna drie uur vertraging, tot dat we kregen te horen dat we terug naar de gate moesten voor nog een check up. Uiteindelijk ging dit niet door en vertrokken we na 3 uur vertraging richting Amsterdam.

Verder verliep de vlucht prima en waren we blij dat we weer in Nederland waren. Onze koffers kwamen bijna als laatste maar dat is bijna altijd zo. Het busje voor het hotel stond klaar dat was lekker en even later zaten we in onze auto op weg naar huis. Bij de Shell gingen we nog een laat ontbijtje nemen want het ontbijt was niet veel en we hadden ook voor de rest in die 12 uur weinig gehad. Thuis gingen we op zoek naar onze kat en die was blij ons te zien, nu nog steeds ze slaapt de hele nacht bij mij zodat ik niet kan ontsnappen. En ze is ook veel liever als anders.

We hebben een top tijd gehad, hotels waren super. Het schip zag er ook goed uit en we hebben ons goed vermaakt. Alleen zouden wij niet meer gauw op een spaans talige cruise gaan, mensen zijn super enthousiast en iets te luidruchtig tijdens ontbijt. Maar er waren teveel dingen in het spaans en dat vonden wij echt minder.

3 opmerkingen:

  1. Tjonge jonge een hele kluif om te lezen maar ik ben weer bij hoor. Wat een leuke reis hebben jullie gehad. Nu jullie weer thuis zijn, kan ik mij op gaan maken voor mijn tripje. Maar dat duurt nog ff. anyway bedankt dat ik mee mocht lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan en bedankt dat jullie meelezen anders doe ik het voor niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat er weer een einde is gekomen aan deze reis. Jullie hebben veel moois gezien en jammer dat die Spaanstalige zo luidruchtig zijn. Bedankt voor het mogen meegenieten!

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen