vrijdag 27 december 2013

UPDATE

Zo weer het een en ander geboekt.

Vlucht is geboekt bij United Airlines was een mooie aanbieding, op de terugvlucht hebben we een tussenstop van 22 uur in Houston. Hebben hiervoor gekozen omdat de andere vluchten wachttijden van 10 uur hadden en nu kunnen we gaan slapen in een hotel in Houston.


We hebben bij de luchthaven Het Ramada Houston Intercontiental South geboekt, heeft shuttle en ontbijt voor een prima prijs.


We slapen deze keer ook weer in een hotel bij Schiphol gewonnen via vakantieveilingen. Park inn by Radisson Amsterdam Schiphol is het hotel en de auto mag blijven staan, en het is goedkoper dan parkeren bij Schiphiol. En wij vinden het heel relaxt om een nacht van te voren in Amsterdam te zijn.


Hotel in Panama City is ook geboekt dit was wel moeilijk omdat de meeste hotels geen shuttle aanbieden vanaf de luchthaven. Maar heb wel een leuk hotel gevonden het Clarion Victoria Hotel and Suites. Helaas geen shuttle maar wel ontbijt en wifi.



Maar eerste kerstdag ben ik nog wat in paniek geraakt, ik was aan het kijken wat voor excursies er allemaal aangeboden werden in de plaatsen die we gaan bezoeken. En ik wilde gaan vergelijken met de RCCL site en zag daar staan dat ik nog 565 euro moest betalen voor 28 December. Terwijl ik zeker wist dat ik volledig betaald had. Na wat speurwerk kwam ik er achter dat de cruiseprijs op mijn pagina was verhoogd met 565 euro. Snapte niet hoe dat kon, uiteindelijk kon ik nog een pagina vinden waarop stond dat ik nog 0.00 moest betalen. Gauw een print van gemaakt en toen maar even met RCCL Amerika gebeld. Met wat moeite kreeg ik uitgelegd dat ik het er niet mee eens was en dat er een paar dagen geleden er nog niks op de site stond met de nieuwe prijs. Na een paar minuten kwam de man terug aan de telefoon en zei dat de promotie was verwijderd en nu er weer terug in stond. En dat ik niks meer hoefde te betalen, ik moest nog wel van hem checken of alles online weer klopten. Dit was gelukkig het geval en ik weer blij.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten