maandag 11 februari 2013

Malaga

Dit heeft een tijdje geduurd voordat ik dit plaats omdat ik na de vakantie ziek ben thuis gekomen en nu langzaam wat aan het opknappen ben.

Om kwart voor negen moesten we klaar staan om op excursie te gaan, we gingen naar Marbella. Dit is een mooie oud stadje, waar wij doorheen zijn gelopen. Hier zou ik best op vakantie willen gaan als ik wat ouder ben en geen zin heb meer in lange vluchten. Echte leuke straatjes met pleintje en winkeltjes. We hadden maar even vrije tijd en ik wilde natuurlijk vingerhoedjes hebben, ik snel de stad in en Patrick de zee gaan bekijken.





Daarna gingen we naar Puerto Banus, hier konden de mensen met centen die hun boot voor de show meer leggen. Ach, is leuk om te zien maar daar is alles mee gezegd, wij hadden liever wat langer in het oude centrum gebleven.


Nadat iedereen bij de bus was zijn we terug gereden naar de port, wij zijn gaan lunchen aan boord. Na de lunch zijn we naar een nieuw winkelcentrum gelopen bij de port, was niet echt veel maar je kon er wel leuk zitten. We zijn wat verder gelopen naar het strand hebben daar een heel tijdje lekker van de zon zitten te genieten.




Eenmaal terug op het schip zijn we vroeg gaan eten omdat we om half 8 de show wilde zien Elements, die was echt heel mooi op het eind namen medewerkers afscheid ook al moesten we nog een dag. Dit komt omdat er vandaag mensen van Malaga aan boord zijn gekomen. En om negen uur was het Chocoladebuffet en daar moesten we bij zijn.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten