maandag 8 februari 2016

Laatste volle dag op de Epic

We sliepen uit vandaag en namen geen ontbijt maar we zouden voor een vroege lunch gaan hopende dat ze vandaag Philly steak zouden hebben. Om 11 uur gingen we naar het theater voor een  goochel les van Christian Miro. Ik wilde eerst niet mee omdat ik hem niet zo geweldig vond. Maar dit deed hij wel goed, hij legde drie trucs uit en eigenlijk is het heel simpel. Hoe hun je voor de gek houden het is een kwestie van afleiding.
DSC05157
DSC05158
DSC05159
DSC05160
DSC05161
DSC05167
DSC05174
DSC05195
DSC05196
DSC05197
DSC05201
DSC05202
DSC05203
Na de les zijn we gaan eten en weer geen Philly steak, de enige keer dat ze het hadden moest ik van Pat mee India eten wat ik ook nog niet eens lekker vond. Dus gingen we bij de noodle bar eten dit was lekker. Hierna gingen bij Deal or No Deal kijken in het laatste spel won een vrouw uit Canada 350 dollar en ik gunde haar het echt.
Patrick ging zwemmen en ik naar de bingo niks gewonnen deze keer. Hierna vast de koffers gaan pakken zodat ik dat niet vanavond na het eten alles nog moest doen. We liepen langs de winkels voordat we naar de show zouden gaan. Muriël was er natuurlijk weer en had zin om te kletsen, deze keer was het wel echt erg. Ik zou als andere gast me geërgerd hebben aan die 4 kletsende en lachende mensen. Zelf haar manager stond bij ons te kletsen hij komt uit zuid Afrika dus hebben wat woorden uitgewisseld. Het was nu echt tijd om naar de show te gaan het was een Ier die grappig moest zijn. Maar sommige dingen begrijpen wij niet, maar hij had wel wat grappige dingen.
DSC05214
DSC05218
DSC05219
DSC05220
DSC05232
DSC05233
DSC05235
Na de show gingen we de beer ophalen bij Muriël en gingen op de foto samen, we namen afscheid en beloofde contact te houden. We gingen de beer in de koffer doen en de rest wat er nog lag en zetten de koffers op de gang. Op onze kamer stond een bord met 4 bonbons van beverage director. We gingen eten bij Taste voor de laatste keer ons favoriete toetje eten. We liepen nog wat rond en gingen naar de kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten